17/4/07

A vegades cal vendre's


Acabo d'escriure un reportatge sobre el Liverpool dels Beatles: fa cinquanta anys que va obrir The Cavern, el club on van fer-se cèlebres els 'Fab Four', i aquesta ha estat l'excusa per escriure el text (juntament amb el 800 aniversari de la ciutat). És per al suplement dominical d'un diari basc de línia editorial espanyola. He hagut d'escriure en aquesta llengua, feia temps que no m'hi expressava (per escrit) i m'he trobat escrivint en estranger. Malgrat tot, penso que me n'he sortit. Qui em va demanar el text em va dir que parlés del club de futbol de la ciutat i que hi destaqués el fet gloriós que hi jugen força espanyols. Parlar de l'orgull esportiu espanyol m'ha regirat una mica l'estómac, i he notat que m'havia venut els principis per uns pocs euros.